feu servir AutoHotkey
Si hi ha algun programa que m’ha canviat com faig servir l’ordinador, aquest es diu AutoHotkey.
El més important per a mi és com em permet prescindir dels drivers del teclat i programar infinitament millor les tecles extres.
La barra de tecles de dalt de tot estan totes programades per obrir un o més d’un programa a la vegada. O fins i tot pots fer que la tecla posi al davant una finestra concreta.
Del que estic més content és d’haver programat el més i el menys del pad numèric per saltar endavant o enrera en els programes de veure vídeo. Puc està fent servir qualsevol programa i quan premo ‘menys’, AutoHotkey busca si hi ha el programa obert i li diu que salti enrera cinc segons.
Aquí hi ha el codi com a mostra:
~NumpadSub::
IfWinExist ahk_class 1by1WndClass
{
ControlSend, ahk_parent, {Left}
}
IfWinExist ahk_class GomPlayer1.x
{
ControlSend, ahk_parent, {Left}
}
IfWinExist, ahk_class MediaPlayerClassicW
{
ControlSend, ahk_parent, ^{Left}
}
Return
Sempre hi ha detallets que no saps, però és ben fàcil entendre què fa. I qualsevol cosa que no saps, ho poses al fòrum i mentre siguis educat, trobaràs com fer-ho.
I passejant pel fòrum (i buscant-hi) trobaràs codis que altres han fet que van la mar de bé.
A mi m’agrada especialment aquest per moure finestres.
Aquí n’hi ha un molt guapo per obrir i tancar el DVD. Encara que és una cosa que no necessito gens actualment.
Aquest és totalment imprescindible. Els programadors de Windows van decidir que quan fessis girar la roda del scroll només funcionaria si tenies el cursor sobre la finestra activa i sota el cursor hi havia alguna cosa a girar. El codi permet que facis scroll sense activar la finestra.
El programa té tanta potencialitat que pots arribar a fer programes sencers, com aquest per engrandir la pantalla.
No Comments »
No comments yet.
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Leave a comment
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

