globalització per la crisi
Avui li he dit una altra cosa interessant a una altra amiga atractiva, anava així:
Aquesta crisi es superarà amb la globalització perquè si bé és veritat que ja fa anys que existeix, no és fins avui que tots els estrats estem globalitzats, i això obra oportunitats de negoci que fins ara no teníem.
Sí companys, estic parlant que algú d’aquí fabriqui braços per monitors.
O d’aquells que venen altaveus a eBay. O del cable DVI-HDMI.
Fixeu-vos que això està relacionat en allò que potser vosaltres també vau llegir que era que els Presidents d’Estats Europeus volien acabar amb els paradisos fiscals.
I això està relacionat amb allò que havia llegit de que necessitem un govern mundial. I quan dic un govern vull dir un govern, i no una organització cutrilla on cada u fa el que li dóna la gana.
I com veieu, tot està relacionat amb internet. Sense internet no podríem fer res, i molt menys llegir aquest bloc.
No Comments »
No comments yet.
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Leave a comment
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
