amb sense twitter
com a integrant integral de la cataclísmica catosfera vull afirmar que el twitter no m’interessa una merda.
passeu-vos-ho bé amb la joguina tots i totes els i les integrants i integrantes d’aquesta nova onada de “has de ser-hi”.
Nota: el Facebook és la manera més avorrida de perdre el temps. No serveix ni per lligar.
10 Comments »
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Leave a comment
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

March 3rd, 2008 @ 1:57 (456)
[...] nunca nueve wrote an interesting post today on amb sense twitterHere’s a quick excerptNota: el Facebook és la manera més avorrida de perdre el temps. No serveix ni per lligar…. [...]
March 3rd, 2008 @ 2:42 (487)
el que faltava, spam per fer servir la paraula facebook.
March 3rd, 2008 @ 12:52 (911)
El Twitter envia SMS gratis.
March 3rd, 2008 @ 13:03 (919)
segueixo sense veure-li la gràcia.
March 4th, 2008 @ 11:53 (870)
Que no cal pagar. Com al Google Calendar.
També té altres coses però les vas descobrint provant-lo. Jo el faig servir per col·leccionar anades de l’olla.
March 4th, 2008 @ 15:28 (019)
veig que al twitter hi repliques un poc el que dius al bloc
March 4th, 2008 @ 16:18 (054)
El Twitter és dur la connexió a internet a l’extrem. Li veig la utilitat, però no encara tinc una mica de vida en carn i ossos com per fer-lo anar.
March 4th, 2008 @ 16:19 (054)
El Twitter és dur la connexió a internet a l’extrem. Li veig la utilitat, però no encara tinc una mica de vida en carn i ossos com per fer-lo anar. I els SMS que tu envies a Twitter els pagues, així que no és viable per a un no emancipat com jo.
March 9th, 2008 @ 3:11 (466)
[...] article que parla del Twitter i del Facebook. L’enllaço perquè en vaig parlar l’altre [...]
November 17th, 2008 @ 2:34 (482)
[...] com abans pensava que el Facebook no servia ni per lligar, últimament m’hi estic divertint [...]