Tom Cruise i la cienciologia

Digg – Tom Cruise Crazy Babbling about Scientology

Val la pena mirar aquest vídeo del mateix Tom Cruise parlant de Cienciologia. I, recordeu, Tom Cruise és la Cienciologia el mateix que Jesucrist al Cristianisme.

Podeu veure el vídeo (que els cienciolegs no volen que vegis) aquí. I us el podeu baixar des d’aquí.

Sembla que el vídeo és de la mateixa agrupació de cienciòlegs.

Curiós que el mateix vídeo diu que Tom Cruise ha introduït no sé quina tecnologia a mil milions de persones de la Terra. I això ho diuen amb la música de fons de Missió Impossible!!!!! Increïble.

Suposo que sabeu que la cienciologia va néixer de la mà d’un escriptor de llibres de ciència-ficció mediocre. Realment sembla que va fer una bona feina perquè Tom Cruise sembla realment un Borg de Star Trek. I per si les seves paraules no són suficients hi posen música de Missió Impossible. Insuperable.

[editat] la presumpta església o secta de la cienciologia intenta que retirin el vídeo.

2 thoughts on “Tom Cruise i la cienciologia

  1. 24/1/08: Cienciología, ¿religión o ciencia?: La actividad de los cienciólogos en las organizaciones de Cienciología es, además de la auditación para eliminar los engramas de la mente reactiva, estudiar los cursos diseñados especialmente por L. Ronald Hubbard para mejorar las condiciones de la vida, no sólo propias sino también de las del entorno. En cuanto a la Teología, no existe como materia, no sólo porque la verdadera esencia de Dios es incognoscible para el hombre, sino porque Cienciología no es una religión. Los detractores de Cienciología son aquellos que nunca estuvieron en la organización ni para hacerse un test o que porque por alguna razón les fue mal, ya que Cienciología no es la panacea universal. Pero a la inmensa mayoría –de la que nadie habla– les va muy bien y les ayuda a resolver problemas. Algo es bueno cuando ayuda a la mayoría. ¿O no? Y ésta es toda la historia. Claudia
    http://www.usuarios.lycos.es/trascendencia1/studies60.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *