parlant amb un humà del bicing
Fa uns dies veiem com conversaven dues màquines, avui veurem com parlen dues persones, concretament jo i algú de bicing.com, i per email. Aquesta és la conversa:
—– Original Message —–
From: mai9
To: info@bicing.com
Sent: tal dia a tal hora
Subject: dues bicis trencadeshola, avui m’he trobat dues bicis trencades. són la 391 que no li anava bé la palanca per pujar el sillin, i la 680 que se li separava el sillin de la bici (espero que no se l’hagi emportat ningú)
he trucat al telefon 902 però ningú m’ha agafat el telefon.
![]()
On 5/xx/07, info@bicing.com
wrote: Benvolgut Sr. mai9 ,
En relació al seu escrit de data xx de maig , volem informar-li que ens comuniquen que la incidència que vostè ens esmentava, ja ha estat solucionada i comunicada a vostè.
Lamentem les molèsties que aquest fet li hagi pogut ocasionar, tot restant a la seva disposició i agraint-li la comunicació que ens ha realitzat ja que ens ajuda a millorar la qualitat del nostre servei.
Rebi una cordial salutació,
Atenció al Client Bicing
Tel. 902 31 55 31
Plaça Carles Pi i Sunyer, 8-10
08002 Barcelona
Oficina oberta al públic de dilluns a divendres
Horari de 08:30 a 17:30 hores
E-mail de contacte: info@bicing.com
www.bicing.com
—– Original Message —–
From: mai9
To: info@bicing.com
Sent: tal dia a tal hora
Subject: Re: SERVEI BICING.voldria saber si us resulta util que us digui per email les incidències que trobi. Perquè, si em permeteu, tampoc estic disposat a pagar una trucada a un 902 a cada cosa que trobi.
La pregunta és: us és util o ja teniu un servei de manteniment que trobarà el que jo pugui trobar?
Benvolgut Sr. mai9,
En relació al seu escrit de data xx/05/07, volem informar-li que ens comuniquen que la incidència que vostè ens esmentava, ja ha estat solucionada. Li comuniquem que tenim un servei permanent de amnteniment de reparació i movilitat de bicicletes.
Lamentem les molèsties que aquest fet li hagi pogut ocasionar, tot restant a la seva disposició i agraint-li la seva col.laboració ja que ens ajuda a millorar la qualitat del nostre servei.
Rebi una cordial salutació,
Atenció al Client Bicing
Tel. 902 31 55 31
Plaça Carles Pi i Sunyer, 8-10
08002 Barcelona
Oficina oberta al públic de dilluns a divendres
Horari de 8:30 a 17:30 hores
E-mail de contacte: info@bicing.com
www.bicing.com
Amb respostes com aquestes, la pròxima vegada que tingui un dubte, li preguntaré directament a la bici. ![]()
11 Comments »
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Leave a comment
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

May 23rd, 2007 @ 13:23 (891)
xD
Molt bo, a mi tb m’han enviat aquest missatge, i a un altra persona que conec també, jo ja penso que és una resposta automàtica amb un petit retard pq sembli que si s’ho han mirat i ja esta. xD
Bé, de moment no val la pena informar les incidències…
May 23rd, 2007 @ 16:01 (000)
[...] a la qüestió de les incidències en mai9 ha escrit un post força divertit. Sembla ser que no val per res preocupar-te per informar dels problemes que [...]
May 23rd, 2007 @ 19:11 (132)
Jajajajaja!

A veces es muy difficil responder a un mail de empressa (es parte de mi trabajo).
En este caso la respuesta hubiera podido ser:
Lamentamos mucho informarle que de momento no podemos usar esas informaciones….
Pero, seguro que el empleado no esta autorisado a dar esta informacion!
Asi que… Algo mas o menos relacionado con el asunto y ya esta!
May 24th, 2007 @ 10:21 (765)
Com a mínim a tu t’han contestat. Jo vaig enviar 2 mails per reclamar la targeta d’usuari i no vaig rebre cap resposta. Després de més d’un mes i mig em vaig presentar a l’oficina i me la van donar directament.
Cal dir que ahir vaig notificar una incidència per telèfon, un seient que no es podia collar, i em van atendre d’una forma correcta i eficient. Però com tu dius no estic disposat a pagar una trucada a un 902 cada vegada que em trobi algun problema així. I menys havent-me d’esperar per l’allau de trucades que tenen.
De tota manera, crec que el Bicing ha superat de lluny les millors expectatives i encara no ha superat la fase d’implantació i rodatge. Té algunes mancances, però em sembla que cal donar un marge de confiança.
May 29th, 2007 @ 9:52 (744)
El que estaria bé és que a les estacions hi haguès algún botó per deixar constància que hi ha alguna pega amb la bici tal…
Els seus mails de resposta em recorden un personatge de Camilleri del Comissari Montalbano, el telefonista Catarella: “el vol veure en persona personalment…”
I el telèfon d’atenció hauria de ser un 900 gratuït.
June 5th, 2007 @ 11:45 (822)
Pega amb el sistema informàtic del bicing, una cosa de l’estil “no podeu agafar una bicicleta perquè ja en teniu una altra”. Buenu, penses, error informàtic, una ja s’assegura quan deixa una bici que quedi ben collada.
Truques al seu teléfon 902 (que NO és gratis) i et salta un contestador que t’explica tot de coses inútils (com que els dies festius estan tancats i que vagi al seu web, però si estic trucant per telèfon ja se suposa que vull parlar amb una persona que em solucioni el meu problema, i no pas perdre el temps al web), i després diu “si teniu una pega amb la bici premeu 1″ i res, que sempre comunica…
Entenc que pugui haver-hi problemes puntuals amb els ordenadors, però no que no puguis parlar amb algú que et solucioni el problema, si el servei se suposa que és diari.
June 5th, 2007 @ 12:50 (868)
Certament Maria, a mi em va passar igual. Com a mínim amb internet sabem que no estem sols
June 6th, 2007 @ 20:13 (175)
El servei de Bicing és dels més dolents que he pogut observar. Jo diria que estan “morint d’èxit”. Vull dir que sembla que no tinguin la infrestructura suficient com per atendre a tots els usuaris que han generat.
Poder contactar amb el seu servei d’antenció al client (telèfon 209) m’ha costat dues setmanes, trucant diàriament més d’un cop i… ningú agafava el telèfon.
He tingut problemes perquè em lliuressin la targeta, tinc problemes per poder-la carregar… Vaja, un desastre !!
El problema és que no saps a qui reclamar, o a qui adreçar la teva queixa. Queixa que, en bona mesura, hauria de servir per millorar el pèssim servei que donen.
En fi, veix que ja som uns quants… i no m’alegra.
June 7th, 2007 @ 1:35 (399)
jo vaig anar físicament a la seu (al portal de l’angel, que no tanquen al migdia però a la tarda tanquen a 17:30) i allà tenen papers de reclamació. Tenen un paper anunciant que en tenen. Així que ves a allà i escriu
No siguis tímid 
June 12th, 2007 @ 14:01 (917)
Si segons el seu web el “Telèfon d’atenció i avaries 902 31 55 31 està disponible les 24 h.” llavors perquè et surt un contestador dient que l’horari és tal o qual de dilluns a divendres?
Perquè encara no he aconseguit parlar amb algú quan he tingut algun problema amb una bicicleta un dia festiu?
July 19th, 2007 @ 12:39 (860)
Porto 17 dies esperant la famosa tarjeta bicing i a pesar de deixar nota a les incidències de bicing.com, no he tingut resposta alguna. A més a més he estan observant que cada dia hi han més bicis espatllades (rodes puntxades, etc…), concretament la bicicleta nº 1389 i la nº 790 del carrer Rocafort 72-74 ja porten dies puntxades i ningú de bicing en fa cap cas.
Suposo que la idea va ser molt bona de cara a la galeria però rés més. Un no pot ser un “rata” i un aprofitat quan monta un servei d’aquestes dimensions. Ha de posar els medis necessaris per a que el servei funcioni eficientment.