nunca nueve

mai nou a gust de tothom

un dia trist

Filed under: bi20 — 2005-12-15, Thursday @ 17:29 (104)

Avui ha estat un dia trist. A tres quarts de 12 al bar de davant del metro Jaume I (a Barcelona) m’han robat la bossa. I amb la bossa, la càmara digital Casio z750, el walkman Creative Zen Micro, i el mòbil Nokia 2100. Total, una pila de calers. El que més greu em sap són les fotos de la càmara (unes 100).

El pitjor és que per denúnciar-ho m’han enviat a la caserna dels Mossos del costat de la parada de metro Paral·lel (agafeu un mapa i mireu la distància entre Jaume I i Paral·lel!). I després de l’excursió, el temps d’espera per fer una denúncia era de dos hores. :evil:

PD: Jo no he fet dues hores perquè els he preguntat perquè es trigava tant de temps per escriure 4 papers. Me’ls han donat, els he omplert, i adéu. Però la resta de gent, allà esperant. Hi havia una dona dormint i tot. :roll:

3 Comments »

  1. Mei:

    Uala! Quina mala sort!

    Espero (tot i que sóc conscient que és difícil) que puguis recuperar alguna de les teves coses.

  2. Estranya:

    Ostres! Quin greu!

    Com la Mei, jo també ho veig difícil, però a veure si pots recuperar alguna cosa.

    I ja els val, això de fer-te anar fins a Paral.lel!

  3. neo:

    Oooooouuuuchhh!

    Em sap greu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(required)

(required)


 
No al 5% | Cap ciutadà sense veu a les Corts valencianes